Välkommen till Härnösands kommuns lättlästa webbplats 

Här kan du läsa om Härnösands kommun.
Du kan också läsa om vilken service du kan få av kommunen.  
Du kan klicka på rubrikerna till vänster.

Om du vill kontakta Härnösands kommun
kan du göra på olika sätt.

Telefon


Du kan ringa till Härnösands kommun
0611-34 80 00
Då kommer du till växeln. Personalen i växeln ser till att du
får prata med rätt person.

E-post


Du kan skicka e-post till Härnösands kommun.
E-postadress: kommun@harnosand.se
Fotografi av Stadshuset

Besök                                                 


Du kan besöka receptionen                                          
Receptionen är öppen vardagar kl 08.00-16.30
Telefon 0611-34 80 40.
Adressen är Stadshuset, Norra Kyrkogatan 3.

Fråga personalen som jobbar i receptionen
om det du behöver hjälp med.
 

Sidansvarig:
Hitta rätt

Härnösands kommun   |   871 80 Härnösand   |   Telefon: 0611-34 80 00   |   Fax: 0611-34 80 30   |   Besöksadress: Rådhuset, Nybrogatan 8   |   Plats på kartan